2024-03-14
Vi har fått tillstånd från polismyndigheten som ger oss möjligheten att bjuda in allmänheten till Valborgsfirande som också är säsongen officiella öppningsdag för Skepptuna gk. Den 30 april har vi event på rangen med barnaktiviteter, prova på dag samt goda hamburgare från Shiptune Burger.

2024-02-18
Idag har vi tagit oss ut på banan i det fina vädret för att se över  alla hål. Snön ligger fortfarande på större delar av banan. Översvämningar som skapats efter de stora vatten samt snömängder som vi hoppas skall sjunka med att kärlen släpper i marken.

2024-02-16
Årets medlemsfakturor är nu skickade.

2024-02-05
Vi vill påminna om Årsmöte imorgon 6 februari. Vi kommer att hålla till i klubbstugan. Välkomna kl.18.00

2024-01-12
Vi längtar till säsongen drar i gång. Städdag under våren planeras att stå av stapeln den 27 april kl.10.00. Detta är en dag då alla är välkomna att komma och hjälpa till, främst en dag där vi alla medlemmar hjälps åt att förbättra sikt och vyer på och runt banorna. Återkommer med mer info, men skriv upp datumet!

2024-01-10
Årsmöte kommer att äga rum den 6feb kl.18.00 på Äspesta 635

2023-11-02
Planering inför säsongen 2024 är i full gång. Hur vi ska förbättra banans skick, främst greener.

2023-10-07
Idag har vi haft städdag där flera medlemmar och grannar runt banan kom för att hjälpa till. Mycket sly sågades ned samt öppna upp för vyer längs med 4:ans hål. Ni kan se lite bilder under Aktiviteter.

2023-09-16
Idag har vi haft en tävling på banan. En Scramble där alla kan vara med. Väldigt roligt med så många som kunde komma.

2023-07-23
Lokal regel skriven för vildsvinens framfart, Fridropp om du hamnar i MUA där bana är förstörd. Se fler lokala regler här

2023-06-29
Tävling den 15 juli, missa inte att anmäla er.

2023-05-10
Vi har fått klartecken att vi får fortsätta driva golfklubben på befintliga marker. Kallelse till årsmöte skickas inom kort.